Bluerank to firma działająca w branży internetowej, która powstała w Łodzi ponad 10 lat temu. Od tego czasu dynamicznie się rozwija i z sukcesami realizuje projekty z zakresu marketingu online dla czołowych firm polskich i międzynarodowych. Firma zdobywa coraz większe uznanie na arenie międzynarodowej, wyrastając na czołowego gracza na rynku nowych technologii.
Potwierdzeniem znakomitej renomy łódzkiej firmy jest nagroda w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards 2016, otrzymana za kampanię marketingową dla Leroy Merlin. Rekordowa była też liczba 6 nominacji, które w tym roku otrzymał Bluerank. Dotyczyły one projektów realizowanych dla łódzkiej firmy Rainbow, a także Sportowysklep.pl i Wylecz.to.
Bluerank z roku na rok zwiększa zakres swoich usług. Obecnie realizuje już 200 projektów dla klientów z 58 krajów na całym świecie. Firma zatrudnia ponad 60 osób, ale w najbliższej perspektywie ma zamiar zwiększyć liczbę pracowników. Pracowników rekrutuje nie tylko spośród informatyków i programistów, zdarzają się nawet absolwenci filozofii.
- Branża internetowa dynamicznie się rozwija, ciągle potrzebujemy specjalistów w tym zakresie. Stawiamy na ludzi młodych, którzy chcą się uczyć i robić z nami najlepsze projekty. Zapraszamy osoby, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu online. Poszukujemy zarówno stażystów, jak i specjalistów z doświadczeniem - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Jak podkreśla Maciej Gałecki, rekrutacja jest prowadzona w sposób ciągły, a rotacja w firmie jest niewielka.
Bluerank istnieje od ponad 10 lat. Założycielem firmy jest 37-letni Maciej Gałecki, który rozpoczynał działalność w mieszkaniu na Retkini. Drugi współwłaściciel to Zbigniew Nowicki. Jak deklaruje Maciej Gałecki, w ubiegłym roku Bluerank miał obroty na poziomie 8 mln zł, do czego można doliczyć ponad 20 mln zł budżetów promocyjnych firm, dla których pracuje Bluerank.
- Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem bardzo dobrą decyzję zakładając firmę w Łodzi. Łódź to kopalnia talentów, miejsce gdzie mniejsze tempo życia wyzwala większą innowację i pozwala na tworzenie i eksport usług o globalnej jakości - mówi Maciej Gałecki.
Bluerank prowadzi rozmowy na temat współpracy z Politechniką Łódzką i Uniwersytetem Łódzkim. Firma nie wyklucza również prowadzenia jakiejś formy warsztatów w liceum i gimnazjum przy Politechnice Łódzkiej.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?