Akcja „Pier(w)si dla piersi” ma nie tylko ośmielić kobiety do publicznego karmienia piersią, ale także pokazać, że centrum handlowe wspiera młode mamy i w pełni rozumie potrzeby najmłodszych.
Dzieci karmione piersią mają mniejsze kłopoty z zaparciami i cieszą się lepszą odpornością. Udowodniono, że ten rodzaj karmienia wzmaga rozwój psychomotoryczny oraz intelektualny. Co ciekawe, mleko matki to pokarm pełnowartościowy o zmieniającym się smaku oraz składzie – w zależności od potrzeb dziecka: im starsze, tym jego skład bardziej przystosowuje się do wzrastających potrzeb malucha.
Grupę krwi u człowieka można zmienić, to przełom!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?