Nowe połączenia będą promowane przez rodzinę Łodziaków – bohaterów komiksu. Obrazkowe historyjki będą wyświetlane w każdy piątek m.in. na stronie internetowej lotniska. Reklamy Lublinka pojawią się w prasie, telewizji, galeriach handlowych i radiu:
„Kampania kosztowała ponad 400 tys. zł. Ma zachęcić do latania z Łodzi. Będzie trwać ponad trzy miesiące. Jeśli natomiast chodzi o komiks, to przewidzianych jest 11 odcinków”– poinformowała Ewa Bieńkowska, rzeczniczka łódzkiego lotniska.
Na łódzkim lotnisku powstanie baza operacyjna Adrii Airways. Dzięki temu pasażerowie będą mogli dostać się do wielu miast Europy i na świecie za okazaniem jednego biletu. Samolot Adrii będzie zostawał na noc w Łodzi, dzięki czemu loty będą mogły odbywać się wczesnym rankiem.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?