Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

ZUS w Łasku z nową salą obsługi klientów [zdjęcia i film]

wll
Punkt Informacyjny ZUS w Łasku
Punkt Informacyjny ZUS w Łasku Wit L. Leśniewicz
W piątek uroczyście otwarto wyremontowaną Salę Obsługi Klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku. Teraz klienci placówki przy ul. Kościuszki będą teraz obsługiwani w komfortowych warunkach. Jak informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS Punkt Informacyjny ZUS w Łasku, przyjmuje rocznie około 20 tys. klientów.

Modernizacja Punktu Informacyjnego ZUS możliwa była dzięki współpracy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i łaskiego magistratu, co podczas otwarcia podkreślali zarówno Krzysztof Jędrzejewski, dyrektora II Oddziału ZUS w Łodzi oraz burmistrz Łasku Gabriel Szkudlarek. Magistrat wyremontował pomieszczenia, a ZUS zadbał o wyposażenie i umeblowanie placówki oraz zainstalował System Kierowania Ruchem – tzw. SKR, potocznie zwany też biletomatem. To jak na razie jedno z nielicznych urządzeń tego typu w Łasku.

Pomieszczenia Punktu Informacyjnego ZUS w Łasku zostały gruntownie przebudowane. Na ścianach i suficie położone gładzie, wcześniej niektóre ze ścian wyburzono. – Dzięki temu mogliśmy zorganizować strefę oczekiwania dla klientów, której wcześniej nie było i toaletę dla klientów, dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Przed modernizacją Sala Obsługi Klientów miała 35 metrów kwadratowych, teraz ma ich ponad 68 i nie odbiega standardem od innych placówek ZUS w kraju. – podkreślał podczas otwarcia Krzysztof Jędrzejewski, dyrektor II Oddziału ZUS w Łodzi.

Zmianie uległa też estetyka wejścia do budynku. Ponadto po remoncie w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku utworzono dodatkowe stanowisko do bezpośredniej obsługi klientów. Jak zauważył uczestniczący w otwarciu nowej sali Mariusz Jedynak, członek zarządu ZUS nadzorujący Pion Administracyjny i Zamówień Publicznych. – Jakość obsługi Klientów jest dla nas najważniejsza i kluczowa. Niezależnie od tego ile uruchomimy dodatkowych kanałów informacyjnych, jak Centrum Obsługi Telefonicznej, czy Platforma Usług Elektronicznych, zawsze będziemy stawiać na bezpośrednią obsługę klientów. Takie miejsce jak tutaj, czyli front office, będzie wizytówką Zakładu, niezależnie od tego czy to będzie bardzo duża aglomeracja, czy to będą miejscowości bardzo przyjemne, takie jak Łask.

– Cała inwestycja służy mieszkańcom Gminy Łask i powiatu łaskiego. W ubiegłym roku z usług Punktu Informacyjnego skorzystało ponad 21 tysięcy klientów, myślę, że z tego około 12 tysięcy stanowili mieszkańcy gminy Łask. Trudno w takiej sytuacji być opornym na sugestie dyrektora ZUS, że potrzebny jest remont. Nasi mieszkańcy będą teraz obsługiwani w godnych warunkach – nie ukrywał zadowolenia burmistrz Łasku Gabriel Szkudlarek.

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lask.naszemiasto.pl Nasze Miasto