Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to...
fot. Pxhere.com

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Promuj swoją markę w sieci

Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.

Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

Zobacz również

Przyszłość polskiej piłki? Ma dopiero 9 lat, a już jest w Manchesterze City!

Przyszłość polskiej piłki? Ma dopiero 9 lat, a już jest w Manchesterze City!

Tłumy na otwarciu sklepu Euro RTV AGD w Bytomiu! Co czekało na pierwszych klientów?

Tłumy na otwarciu sklepu Euro RTV AGD w Bytomiu! Co czekało na pierwszych klientów?

Polecamy

Przegląd tygodnia od 21.04 w Lądku-Zdroju

Przegląd tygodnia od 21.04 w Lądku-Zdroju

Tygodniowy przegląd prasy w Szczawnicy, (21.04-27.04.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Szczawnicy, (21.04-27.04.2024)

Przegląd tygodnia od 21.04 w Pieńsku

Przegląd tygodnia od 21.04 w Pieńsku