MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

O niej myślał tworząc „Ona tańczy dla mnie”! Ich miłość nie gaśnie od blisko 30 lat!

O niej myślał tworząc „Ona tańczy dla mnie”! Ich miłość nie gaśnie od blisko 30 lat!

Pogoń obiektem drwin. To o Pucharze Polski zaśpiewali jej kibice Stali

Pogoń obiektem drwin. To o Pucharze Polski zaśpiewali jej kibice Stali

Polecamy

Śmiertelny wypadek na autostradzie A2. Nie żyje motocyklista...

Śmiertelny wypadek na autostradzie A2. Nie żyje motocyklista...

Kroję botwinkę, wkładam do słoików i robię prostą zalewę. Na zimę będzie idealna

Kroję botwinkę, wkładam do słoików i robię prostą zalewę. Na zimę będzie idealna

Zbliża się Lututowski Bieg Wolności 1863. Na stadionie koncerty Cleo i Red Lips

Zbliża się Lututowski Bieg Wolności 1863. Na stadionie koncerty Cleo i Red Lips