Pierwszy projekt to "Promocja marki Łodzi filmowej poprzez realizację nowego szlaku turystycznego Łódź Bajkowa" w latach 2012-2013. Jak informuje Agata Magin-Małaczek z Urzędu Miasta Łodzi, poprzez szlak "Łódź Bajkowa" projektodawcy chcą wzbogacić wizerunek miasta, zmierzając do stworzenia atrakcji turystycznej dla dzieci i rodzin. To również droga do poszerzenia wiedzy mieszkańców i turystów na temat filmowej historii grodu.
W ramach projektu, w latach 2012-2013 powstanie szlak turystyczny, którego "przystankami" będą minipomniki, nawiązujące tematycznie do dorobku Studia Se-Ma-For. Goszczący już przy ul. Piotrkowskiej Miś Uszatek (co klapnięte uszko ma…) zyska nowe towarzystwo. - Będą to rzeźby zlokalizowane w miejscach najczęściej odwiedzanych przez turystów oraz ściśle związanych z łódzkim przemysłem filmowym, a także w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów związanych z rozrywką i rekreacją, zwłaszcza dla dzieci - zapowiadają projektodawcy.
Drugi projekt to "Promocja Marki Łódź - Centrum Przemysłów Kreatywnych". Tytułowa marka ma być na tyle nośna, że będzie kojarzona i rozpoznawalna nie tylko w województwie, ale również w całym kraju i za granicą. Ma się to dokonać poprzez odpowiednie narzędzia marketingowe i promocyjne. Tak jak Poznań jest Miastem Targów, Wrocław - Miastem Spotkań, Łódź ma być "Miastem twórców i wszelkich przemysłów kreatywnych" (choć być może wystarczyłoby, gdyby była Miastem Kreacji).
Konkurs o dofinansowanie projektów z zakresu marketingu i promocji produktów i "marek" lokalnych (regionalnych) realizowany był w ramach Działania III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?