- To była szansa na rozwój zainteresowań i dobre przygotowanie do matury - podkreślają licealiści. Na takich dodatkowych zajęciach było mniej osób niż w klasie na normalnych lekcjach. To zdecydowanie pomagało w nauce i sprzyjało sympatycznej atmosferze.
Dzięki projektowi utworzono piętnaście kół zainteresowań. Osiągnięciem koła dziennikarskiego, które działało dzięki pieniądzom unijnym, było stworzenie redakcji gazetki szkolnej. Szkolni dziennikarze wydali już siedem numerów swojej gazety. Licealiści pisali o tym, co się aktualnie dzieje w szkole, o swoich zainteresowaniach. Szkolili warsztat dziennikarski pod okiem nauczycielki języka polskiego. Młodzi dziennikarze zwiedzili również budynek telewizji Polsat. Członkom koła ufundowano też dyktafon i aparat fotograficzny, które wykorzystywali podczas zbierania materiałów i pisania tekstów.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się koło taneczne, które zaprezentowało się na konkursie "Polonez maturzystów", gdzie zajęło czwarte miejsce.
Ponadto dzięki funduszom z Unii Europejskiej uczniowie mogli jeździć na wycieczki. Licealiści chętnie przychodzili również na zajęcia teatralne, wokalne, instrumentalne, literackie i informatyczne. Każde koło przepracowało około 30 godzin, podczas których uczniowie mogli rozwijać pasje lub powtarzać materiał przed maturą. Oprócz kół dla humanistów i artystów, młodzież mogła uczęszczać na dodatkowe zajęcia z przedmiotów ścisłych, m.in. matematyki, a także z filmu oraz na warsztaty krajoznawczo-turystyczne.
Po projekcie, oprócz poszerzonej wiedzy i rozbudzonych pasji u licealistów, pozostanie tablica interaktywna.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?