MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Tytoniowy gigant rozszerza dystrybucję marki produkowanej w Łódzkiem w fabryce wybudowanej za ponad 200 mln dolarów w gm. Wartkowice ZDJĘCIA

Paweł Gołąb
Paweł Gołąb
Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka produkowana w nowej fabryce w Starym Gostkowie w gminie Wartkowice (Łódzkie) jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej
Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka produkowana w nowej fabryce w Starym Gostkowie w gminie Wartkowice (Łódzkie) jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej JTI
Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka produkowana w nowej fabryce w Starym Gostkowie w gminie Wartkowice (Łódzkie) jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej.

Nowy produkt do podgrzewania tytoniu powstaje w nowej fabryce wybudowanej w minionym roku przez Japan Tobacco International za ponad 200 milionów dolarów w swoim wielkim kompleksie produkcyjnym w Łódzkiem. W zakładzie, który jest jedynym na świecie poza Japonią. Całkowita kwota inwestycji japońskiego giganta w naszym kraju za jego sprawą wzrosła do blisko 1,3 mld dolarów.

Innowacyjna marka, jak informuje JTI, dotrze teraz do większej liczby klientów. Koncern rozszerza bowiem jej dystrybucję o ponad 3 tysiące kolejnych punktów sprzedaży. – Rozszerzenie dostępności urządzenia oraz wkładów do niego do ponad 4,5 tys. punktów sieci Żabka to kolejny ważny krok w rozwoju marki w Polsce” – mówi Marek Kras, dyrektor działu sprzedaży w JTI Polska.

Marka weszła na polski rynek pod koniec ub. roku. Urządzenie można kupić on-line, w sieci Lagardere w całej Polsce (sklepy Inmedio, 1Minute, Relay), w sklepach w kanale tradycyjnym w Warszawie i okolicach, w sklepach Żabka w największych miastach oraz w wybranych stacjach Orlen w całej Polsce.

Rynek tzw. podgrzewanego tytoniu – jak dodaje JTI - systematycznie rośnie: z ok. 1 mld sztuk w 2019 r. do 6,3 mld sztuk obecnie i stanowi dziś ponad 11 proc. całego rynku wyrobów tytoniowych w Polsce. W Warszawie to już blisko 30 proc. rynku.

- Obserwujemy zmieniające się trendy i kierunki, w jakich rozwija się branża wyrobów tytoniowych, bo chcemy mieć pewność, że nasza oferta odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Dlatego rozwijamy kategorię nowatorskich wyrobów tytoniowych, czyli tzw. tytoniu do podgrzewania, do którego wkłady produkowane są w fabryce JTI w Polsce – mówi Edoardo Voletti, Prezes JTI Polska. - Jednocześnie dajemy naszym klientom wybór z różnych kategorii produktów: tradycyjnych wyrobów tytoniowych, wyrobów nowatorskich, czy papierosów elektronicznych.” – dodaje.

Grupa Japan Tobacco planuje zainwestować w latach 2023-2025 300 miliardów jenów w światową ekspansję wyrobów z podgrzewanym tytoniem.

JTI obecne jest w Polsce od 2007 r. i od tamtego czasu zainwestowało w naszym kraju blisko 1,3 mld dolarów. Obecnie firma posiada 4 nowoczesne zakłady, w których produkuje niemal wszystkie kategorie wyrobów tytoniowych. W 2019 r. firma otworzyła również Globalne Centrum Usług Biznesowych w Warszawie. Łączne zatrudnienie grupy JTI w Polsce wynosi ponad 3,4 tys. osób.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodzkie.naszemiasto.pl Nasze Miasto