Zrealizowany przez Fundację Filmową Se-ma-for spot pokazuje bajkowych bohaterów przeżywających syndrom porzucenia na rzecz bohaterów z zagranicznych bajek. W reklamie obok gwiazd sprzed lat występuje też Zajączek Parauszek, który ma przywrócić świetność polskiej animacji.
- W kwestii animacji dla dzieci Polacy żyją przeszłością - mówi prezes Fundacji Filmowej Se-ma-for, Zbigniew Żmudzki - Uszatek, Pik Pok czy Colargol to postacie, dla których fundacja znalazła godne miejsce w Se-ma-for Muzeum Animacji, które prowadzi. Czas, żeby Polacy przypomnieli sobie, w czym nadal są doskonali i zaczęli tworzyć nowych bohaterów - dla swoich dzieci.
"Zajączek Parauszek" to pierwszy od 12 lat serial lalkowy zrealizowany w Polsce. Serial skierowany jest do dzieci. Premiera zaplanowana jest na wrzesień br. Do tej pory udało się nakręcić 13 odcinków. Cała seria ma liczyć ich 26.
1% na rzecz polskiej animacji dla dzieci to jedyna kampania, która poświęcona jest dziecięcej animacji. Prowadzona przez Fundację Filmową Se-ma-for zbiórka ma wspomóc rozwój nowych projektów Fundacji i studia oraz kolejne odcinki "Parauszka".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?